Távmunka Értékesítők Tesztelése

Értékesítői személyiség & kompetencia teszt: SalesMAX

 

SalesMax_2014

  • A teszt célja: az értékesítői sikeresség előrejelzése
  • A teszt felépítése és mérési területei:
    1. Személyiség (11 skála)
    2. Motiváció (8 skála)
    3. Tudás (6 skála)

 

  • Viszonyítási szempontok:
    • A munkakörben dolgozók általános jellemzői
    • A jó teljesítménnyel együtt járó vonások köre

 

  • Értékesítői Személyiség: értékesítés-központúság mérése, a sikeres értékesítői személyiség meghatározásához szükséges, többé – kevésbé állandó vonások meghatározása.
  • Értékesítési Ismeretek: annak megállapítása, hogy a pályázó érti ill. tudja-e, hogy melyek a megfelelő eladási technikák és viselkedési minták az értékesítési folyamat során. Ezen tudás szorosan összefügg a pályázó szakmai hátterével és eddig megszerzett tapasztalataival.
  • Értékesítési Motiváció: annak meghatározása, hogy a pályázót hogyan és mivel lehet a legjobban motiválni ill. vezetni.

 

 

 

Miért érdemes mérni?

A tesztelés hozadékai:

  • Szubjektivitástól mentes
  • Gyors felvétel és kiértékelés
  • Nagy számban, paralel végezhető
  • Számszerűsíthető eredmények

(Visszamérés, beválás vizsgálat lehetősége)

SalesMAX célcsoport

 

 

Salex Max

 

Elfogadási tartományok

1. A munkakör definiálása

2. A munkaköri profil kialakítása

  • szakértői alapon
  • validitás vizsgálattal

a, milyenek a munkakörben dolgozók általában?

b, milyenek a sikeres, jól teljesítők?

c, milyenek a rosszul teljesítők, illetve a „kiesők”

3. Kemény adatok

  • teljesítmény (pl: értékesítői)

(FONTOS: Mit tekintünk alap szintnek?)

  • vezetői értékelés

 

Miben tudunk segíteni?

Megvizsgáljuk a Jelöltek szakmai tapasztalatait, projektjeit, korábbi konkrét felelősségeit és részletes professzionális teljesítményét. Vezetői és szolgáltatási területen szerzett tapasztalatunk biztosítja számunkra, hogy a legjobb jelölteket válasszuk ki.

Megelégedésünkre szolgál, hogy ezt a stábot a Smart Staffnak köszönhetjük. Zoltán végig nagyon ő szinte volt velem amikor feltárta a helyzetet. Én mindig elégedett voltam azzal amit korábban kaptam, de ő megtalálta azokat a problémákat amiket érdemes kiküszöbölni és amin érdemes javítani. Tehát ez egy olyan tükörkép volt, amit minden cégvezető megköszön hogy ha kap ilyet. A Smart Staff már csak olyan jelölteket adott nekünk tovább, akikre ők voksoltak. Aztán már sokkal könnyebb volt az én dolgom.

Weiler Péter
CEO, Habostorta Kft.