Office manager

Irodavezető

Department: Office manager
Project Location(s): Budapest
Compensation: megegyezés szerint

Feladatok:

    • Önálló projektek felügyelete és egyeztetés a vezetővel
    • Az iroda napi adminisztrációs feladatainak ellátása(pl. teljesítési igazolások elkészítése,pénzügyi nyilvántartások pontos vezetése stb.)
    • Projektekhez szükséges ajánlatok és ppt prezentációk elkészítése
    • Számlák rendszerezése és könyveléssel való havi kapcsolattartás
    • Időpont egyeztetések ügyfelekkel
    • Hírlevelek szerkesztése és kiküldése
    • Konferenciák és egyéb céges rendezvények szervezése, ezeken való aktív részvétel
    • Weboldal admin felületének kezelése
    • Belső adatbázisok kezelése
    • Angol nyelvű levelezés és prezentáció készítés (ppt)
    • Telefonos kapcsolattartás és ügyintézés
    • Munkatársakkal, alvállalkozókkal való kapcsolattartás 
    • Levelezés és szervezési feladatok az alvállalkozókkal

 

Ideális jelölt által követett értékek:

    • Erős tanulási vágy(3-5 éves saját fejlődési tervek, amelyek megvalósulását segíteni tudják a Megbízónál megszerzett ismeretek)
    • Kifejezett felelősségvállalás, magasfokú bizalom és titoktartás
    • Magasfokú teljesítmény orientáltság
    • Erős fókuszálási képesség(a kiemelt felelősségű munkák magas koncentráltságot igényelnek)

 

Munkavégzéshez szükséges ismeretek, készségek:

    • HR ismeretekre és HR gyakorlatra(fejvadászat, tréningek)  irányuló tanulási vágy
    • Multinacionális vagy középvállalatnál cégnél személyi asszisztensként szerzett tapasztalat
    • Megbízható, pontos, precíz önálló munkavégzés
    • Jó kommunikációs- és problémamegoldó képesség, jó stressztűrő képesség, mert a Megbízó ügyfelei gyorsan változó feladatok elvégzését várják el
    • Párhuzamos projektek teljesülésének követése és párhuzamos munkavégzési képesség
    • Kiemelkedően analitikus szemlélet, logikus gondolkodás
    • Felsőfokú, szakirányú végzettség előnyt jelent
    • Középfokú angol nyelvtudás, felsőfokú előnyt jelent
    • Adatbázisok használatában gyakorlat
    • Jó excel tudás
    • Power point készségek
    • Linkedin és egyéb social média gyakorlat
    • min.3 éves hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat
    • Tíz ujjas vakon gépelés nem feltétel, de előnyt jelent

 

Amit mi adni tudunk:

  • Emberi értékek megbecsülése és a jelölt saját fejlődési céljainak támogatása
  • A havi alapbér mellett teljesítmény orientált jutalék
  • Szakmai fejlődési lehetőség erőteljes támogatása, részvétel konferenciákon, tréningeken

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzát, bérigényével megjelölve a  következő e- mail címre várjuk:

csakhaladoknak@smartstaff.hu           

Kérem a tárgyban tüntesse fel a pozíció nevét!!!

Küldje el önéletrajzát a csakhaladoknak@smartstaff.hu címre