Full service kommunikációs és média menedzser


Full service kommunikációs és média menedzser

Department: Full service kommunikációs és média menedzser
Project Location(s): Budapest
Education: felsőfokú
Compensation: megegyezés szerint

Munkaköri leírás: 
A Smart Staff Kft. 100%-ban magyar tulajdonú HR szolgáltató vállalkozás. Vezető-kiválasztással (fejvadászat), állásközvetítéssel, vállalati tréningekkel és coachinggal foglalkozunk. Csapatunkba keresünk egy olyan lelkes munkatársat, aki a cég teljes körű kommunikációs feladatait szakértelemmel tudja és akarja menedzselni.

Feladatok: 

  •  Kiadványok(blog és saját könyv) teljes körű szöveggondozása (szerkesztés , korrektúrázás)
  •  Borítószövegek és ajánlók írása
  •  Kapcsolattartás külföldi kiadókkal, ügynökségekkel és szerzőkkel angol nyelven
  • Marketinganyagok elkészítése és/vagy megrendelése
  • Rendezvényeken való megjelenés felügyelete
  • Média felületek vásárlása
  • A cég saját weboldalainak karbantartása, weboldal tartalom-előállítás, minőségi, a HR célcsoportnak szóló blog bejegyzések írása és megrendelése
  • Szoros együttműködés a cég alvállalkozóival (médiacégek, marketing,kreatív ügynökségek, SEO, PPC stb.)
  • Ügyfél-címlista és a CRM karbantartása
  • Szakmai hírlevél, illetve direkt mail kampányok összeállítása
  • A cég sales támogatójaként való működés

Elvárások: 
Proaktív kommunikációs attitűd (előnyt jelenthet a  performance marketinges tapasztalat)

  • Felsőfokú végzettség; előnyt jelent a kommunikáció, marketing területén szerzett diploma vagy magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész
  •  korrektúrázási tapasztalat 
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás 
  • Elsőrendű prioritás a hatékonyság és a képesség a párhuzamos feladatvégzésre
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt íráskészség; előnyt jelent, ha a jelentkező bizonyítani tudja (blog, Facebook oldal, stb.)
  • Hasonló területeken szerzett tapasztalat, érdeklődés a kommunikációs feladatok iránt 
  • Felelősségteljes, határozott, talpraesett, nyitott személyiség
  • KIEMELT SZÍNTÜ SZAKMAI ÉS ÜZLETI TITOKTARTÁS

 

Egyéb információ:

  • Kezdés várható időpontja: 2020. Január 15. – Február 1. között
  • Fizetés megegyezés szerint
  • Pozitív, dinamikus, fiatalos légkör
  • Lehetőség szakmai fejlődésre, szakmai kihívást biztosító cégnél értékesítési és/vagy HR (kiválasztás, tréning) irányban 
  • Stabil céges háttér
  • Kellemes, családias munkakörnyezet Zugló zöldövezetében

A fényképes szakmai önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével december legkésőbb január 10-ig várjuk a csakhaladoknak@smartstaff.hu  címre.

Várjuk angol és magyar nyelvű önéletrajzodat a “Értékesítési vezető” tárggyal az alábbi email címre: csakhaladoknak@smartstaff.hu

Reméljük, rövidesen egy személyes találkozás keretében kölcsönösen is megismerhetjük egymást!

Miben tudunk segíteni?

Megvizsgáljuk a Jelöltek szakmai tapasztalatait, projektjeit, korábbi konkrét felelősségeit és részletes professzionális teljesítményét. Vezetői és szolgáltatási területen szerzett tapasztalatunk biztosítja számunkra, hogy a legjobb jelölteket válasszuk ki.

Megelégedésünkre szolgál, hogy ezt a stábot a Smart Staffnak köszönhetjük. Zoltán végig nagyon ő szinte volt velem amikor feltárta a helyzetet. Én mindig elégedett voltam azzal amit korábban kaptam, de ő megtalálta azokat a problémákat amiket érdemes kiküszöbölni és amin érdemes javítani. Tehát ez egy olyan tükörkép volt, amit minden cégvezető megköszön hogy ha kap ilyet. A Smart Staff már csak olyan jelölteket adott nekünk tovább, akikre ők voksoltak. Aztán már sokkal könnyebb volt az én dolgom.

Weiler Péter
CEO, Habostorta Kft.