Ügyfeleink mondták

Sikernapló

Kinga Korcylnak koszonom szepen az alabbi konyv tiszteletpeldanyat. Erdemtelennek erzem meg a megszolitasomat, de igyekszem raszolgalni. A konyv tele van hasznos gyakorlatokkal, igy a konyvjelzon szereplo Smartstaff-sikernaplo nagyon felkeltette az erdeklodesemet. Ezuton koszonom a konyvet Zoltan Hajdunak is!

Business Coach Kft.

10444543_947197258634290_2128748493532669138_n 10996526_947197298634286_8808162934453748251_n 11260715_947197281967621_3082185558258798797_n

Karriertanácsadás

Kedves Zoltán és Kinga!

Köszönöm a tegnapi magas színvonalú előadásotokat és a lehetőséget, hogy részt vehettem rajta.
Nagyon jól éreztem magam, de ami még fontosabb, hogy sok olyan dologra rávilágítottatok, ami eddig eszembe se jutott, és amit most el fogok gondolkozni, a jövőm érdekében.

Köszönöm a segítséget és további jó munkát.

Üdvözlettel,
Nap Zsuzsanna

 

Kedves Kinga és Zoltán,

Szeretném még egyszer megköszönni a mai napi tréninget, úgy érzem, hogy nagyon sok hasznos információt és ismeretet kaptam Tőletek! Még emésztem egy kicsit, de már most több gondolat is van a fejemben, ami előre fog vinni.

Üdvözlettel:
Keresztes Zoli

Fejvadászat, Sales Tréning

Lukács Csaba – AT Média, Ügyvezető Igazgató

Először is a cégünknek az AT médiának az átvilágítására, a kollégák motiválására, a problémák feltárására illetve a televízióknál szerzett tapasztalat átadására és strukturálására. Ezen kívül azt gondolom nagyon fontos eleme volt ennek a tréningnek az önképzés, önmotivációnak a fejlesztése megerősítése a kollégák részéről illetve szimulálás, néhány konkrét ügyféltárgyalásnak szimulációja, ami azt gondolom a mi szakmánkban a mi területünkön abszolút kulcs. Nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. Nagyon fontos volt még meghatározni, megfogni értelmezni a kollégáknak az egyéni félelmeit és motivációt és erre tulajdonképpen felépíteni egy testreszabott megoldó képletet, tulajdonképpen, ami a tréning második felében teljesedett ki. Nagyon hasznosnak gondolom még a haszonértékesítést, amire kiemelten fókuszáltunk a tréningben, illetve a tranzakcionális technikáknak az alkalmazása, ami azt gondolom szintén nagyon jól sikerült és hatékony eleme volt a tréningnek.

A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után.Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még. Tehát a kollégák motiváltságának a növelése, ami egyértelműen igen nagymértékű hatékonyság növekedéssel is járt a cégünk számára. És azt gondolom, hogy e tekintetben a SmartStaff kifejezetten jó munkát végzett, hiszen nagyon magas a piacismerete, ami táplálkozik a több mint 10 évet a piacon eltöltött időből, és azt gondolom, hogy a SmartStaff nagyon hatékonyan ötvözi a fejvadászatban ( a kollegák kiválasztásában) is a gyakorlatot az elméleti technikákkal. És azt gondolom, hogy a motiváltság növekedése miatt sokkal hatékonyabban dolgozott mindenki, bár ugyan ez nem egy Time Management tréning volt, de azt gondolom hogy time management szempontból is igen-igen sok hasznot hozott a cégünknek, hiszen a munkaszervezésben sokkal professzionálisabb cél meghatározás kijelölés miatt egyszerűen hatékonyabb lett a csapatnak a működése, és ez konkrét forintokra is válthatóvá vált már a napokban is.

 

Weiler Péter – Habostorta.hu, Ügyvezető Igazgató

Egy roppant váratlan helyzet volt, amibe kerültünk, ha jól emlékszem ez két éve volt.

Gyakorlatilag teljesen új értékesítési csapatot kellett felépítenünk, ami azért nehéz, mert az értékesítőt nehéz megtalálni. De ha nem is egyet, hanem egyszerre többet kell megtalálni és úgy, hogy nem is maradt a cégnél hasonló munkakörbe dolgozó kolléga, aki be tudná tanítani az újakat, az egy elég nagy kihívás. És nyilván egy olyan szakemberhez fordultam elsősorban, akinek egyrészt van tapasztalata sales b en, az értékesítésben és a fejvadászatban is. Ez a kettő találkozott a Smartstaffnál. Először egy igényfelmérés és egy hosszú vizsgálat előzte meg az effektív keresést. aztán a kiválasztási folyamat is úgy zajlott, hogy a Smartstaff már csak olyan jelölteket adott nekünk tovább, akikre ők voksoltak és aztán már sokkal könnyebb volt az én dolgom. Gyakorlatilag egy kész portfólióból választhattam ki a hozzánk illő személyeket. Tudjuk mindannyian, akik már voltunk hasonló helyzetben, hogy a kiválasztás az első pillanat. A második lépcsőfok, ami még legalább annyira nehéz, az pedig a kollegák beillesztése a szervezetbe, a kollégák betanítása és aztán az ők eredményeinek az értékelése. Ez egy fél-1 éves folyamat volt, mire minden helyre állt. Végig lehetett számítani a SmartStaff kollégákra, és még most is vannak olyan telefonhívások, amiket a kolleganőim felé ők intéznek, és rákérdeznek fontos dolgokra. Persze ezek hozzám visszajutnak, amit a lányok is úgy mondanak el hogy hozzám visszajussanak. De van egy utánkövetés is,egy kis személyes kontroll, még a csapaton, amire sokmás fejvadász nem venné a fáradtságot. A mi esetünkben a direkt értékesítés felépítése azért egy fontos ágazat, mert az ügynökségi értékesítés mellett a direkt portfólió az legalább akkora súlyú. Itt nagyon sok kis ügyfelet kell kiszolgálni, akik kiszolgálása sokkal macerásabb, sokkal nehezebb mint a nagy világszínvonalúan működő ügynökségek kiszolgálása. Olyan kollegákat kellett találni, akik kellően rugalmasak, eléggé agilisak ahhoz, hogy a tizedik telefonhívás után ne bátortalanodjanak el. Többek között olyan embereket kellett találni, akik nálunk munkavállalóként évekig képesek dolgozni , tehát olyan jó embert, aki viszont valóban teljesít és húzza a cég szekerét éveken keresztül, olyat nehéz. Visszatekintve ez két éve volt, most akárhová tudok nyúlni a kolléganők itt dolgoznak és szeretik ezt a munkát és mi is szeretünk velük dolgozni. Minden szervezetben az értékesítők egy kicsit különleges helyzetben vannak és olyan különleges emberek ők akiknek küzdeniük kell reggel délben este azért, hogy a cégnek pénze legyen. Ez a legfontosabb feladatkör egy cégen belül, aki gyakorlatilag a betevőt hozza a vállalkozás számára. Ezt olyan típusú emberek tudják jól ellátni a feladatot, akik szinte a cég vezetőinek a helyébe képzelik bele magukat és együtt sírnak együtt nevetnek a vállalkozással. Ezt nyílván ki lehet fejezni egy jutalékos rendszerrel , de ennél sokkal több az, hogy olyan személyiségű embereket kell behozni akik tényleg akarják és szeretik ezt csinálni,és a sikerért azért hajtanak meg egyrészt a pénzért természetesen, hogy ők meggyőzzenek olyan cégeket, hogy nálunk kell hirdetni akik nem is gondoltak volna soha ránk. Ez egy nagy kihívás, és ezt jó látni rajtuk, hogy ezt egyre inkább tudják, és egyre inkább szeretik és több pozitív visszacsatolás van már a sikeres kampányok révén. Megelégedésünkre szolgál, hogy ezt a stábot a Smartstaffnak köszönhetjük. Zoltán végig nagyon ő szinte volt velem amikor feltárta a helyzetet. Én mindig elégedett voltam azzal amit korábban kaptam, de ő megtalálta azokat a problémákat amiket érdemes kiküszöbölni és amin érdemes javítani. Tehát ez egy olyan tükörkép volt, amit minden cégvezető megköszön hogy ha kap ilyet, mert ha bennvagyunk egy szervezetbe és csináljuk nap mint nap ezt a munkát, akkor óhatatlanul belülről látjuk ezt a világot. És meg leszünk elégedve mindennel. De kívülről azért nagyon sok olyan dolog van, amit mondjuk Zoli mégis aki 15 éve értékesítő egyből észrevesz. Nagy tapasztalata van abban, hogy hogyan kell az értékesítő kiválasztani. Ez a pozíció amire mi kerestünk embereket, tehát az értékesítők megtalálása tekinthető egy beruházásnak . Befektetünk egy fejvadász cégnek munkájába és azt reméljük, hogy sokszorosát vissza fogjuk keresni, hiszen olyan embereket talál nekünk akik hosszú távon működnek együtt a céggel és hozzák a bevételt. Most így a két év távlatában elmondhatom, hogy ez teljesen jó befektetés volt. Megkerestük ezt a pénzt tényleg sokszorosan és ami igazi kihívás volt, hogy nagyon nehéz az online területen megtalálni azt a kollégát akit megéri behozni.